Opnieuw aanscherping van de regels

Nadat op 6 november de 1e nieuwe maatregelen waren aangekondigd heeft het demissionaire kabinet opnieuw de regels aangescherpt. Buiten het tonen van een geldige QR-code of negatieve PCR-test om de kantine te betreden zijn er nu ook geen toeschouwers langs de lijn meer welkom bij de wedstrijden en trainingen.

Doordat de kantine doordeweeks ook om 20.00 uur moet sluiten hebben we besloten om van maandag t/m vrijdag de kantine te sluiten. Op zaterdag is de kantine wel geopend tot 20.00 uur.

Zoals al gezegd zijn we als vereniging verplicht controles uit te voeren op bezit van een geldige QR-code of negatieve PCR test. We zullen dit per heden ook doen en hopen op medewerking van eenieder die ons complex bezoekt. Het tonen is verplicht bij het betreden van de kantine en terras/overkapping.

Hierbij nog samenvatting van de regels en besluiten:

• Alle amateurs, senioren en jeugdspelers, kunnen dus blijven voetballen, dit verandert niet.
  • Publiek is helaas niet meer welkom langs de lijn. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, bestuurders, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders.
  • In de kantine en op het terras is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht.
  • Ook zijn vaste zitplaatsen verplicht in de kantine en op het terras.
  • De kantine moet uiterlijk om 20.00 uur sluiten.
  • Kantine is van maandag t/m vrijdag gesloten. Zaterdag wel geopend.

Wij begrijpen heel goed dat dit geen ideale situatie is, maar ook wij hebben ons te houden aan de wettelijke regels. Laten we elkaar proberen te helpen waar mogelijk. Het is even niet anders.

Hanteer tevens de basisregels en blijf thuis bij gerelateerde klachten.

Bestuur SV Harskamp

• TopParken