Nieuwe borden en spandoeken rondom het A-veld

Op zaterdag 28 augustus is de sponsorcommissie met wat extra hulp druk bezig geweest om de borden en spandoeken van alle nieuwe sponsors een plek te geven rondom het A-veld.

Flink meer sponsoren voor SV Harskamp

In totaal zijn er ongeveer 20 sponsorborden geplaatst en 3 spandoeken van nieuwe sponsoren opgehangen. En er zijn nog een aantal borden onderweg die de komende tijd geplaatst worden! Op de foto’s zie je de handige jongens aan het werk. Wil je het eindresultaat zien? Kom dan snel naar ’t Meuleveld!

Flink meer sponsoren voor SV Harskamp

Ook de oprichting van de Business Club krijgt steeds meer vorm. De eerste deelnemers zijn al binnen. Al met al zit ook de schwung in het krijgen van nog meer nieuwe sponsoren er goed in. Maar ook hier geldt, net als bij het scoren van doelpunten, we hebben er nooit genoeg.

Dus ben jij of je werkgever geïnteresseerd in sponsoring, of ken je potentiële sponsoren, laat het weten aan iemand van de sponsorcommissie:

• John vd Brink
  • Gerben Brons
  • Marco van den Brink
  • Berry van Kruistum
  • Evert Top

• Tropical night party: 20 april

Op zaterdag 20 april is er een feestavond met als thema Tropical Night. Kom gezellig verkleed in tropische sferen!

04 maart 2024

• Plus Pater