Update vanuit het bestuur

Routekaart KNVB

Helaas is de kogel door de kerk, vanwege de huidige corona maatregelen zullen de normale voetbalcompetities niet meer worden afgemaakt. De KNVB heeft wel een routekaart opgesteld met alternatieve vormen van competities en het spelen van wedstrijden naargelang het verder versoepelen van de regels. Laten we hopen dat we dit nog kunnen gebruiken.

Download routekaart

Download speeldagenkalender

Het enige lichtpuntje dat er is gekomen is dat we nu weer kunnen gaan trainen met iedereen t/m 26 jaar oud. De trainingen van de jeugd t/m 17 jaar waren natuurlijk al opgestart en we zullen nu ook weer gaan beginnen met de jong volwassen t/m 26 jaar. De Technische Commissie zal zo spoedig mogelijk laten weten wanneer, met wie en hoe we gaan beginnen.

LET OP: Kantine, kleedkamers zullen nog gesloten zijn en verder gelden op ons complex de standaard coronaregels.

Routekaart KNVB

Seizoen 2021-2022

Wij zijn als bestuur natuurlijk al bezig met het volgende seizoen. Naast het versterken van de selectie, het binnenhalen van nieuwe sponsoren is de VMP druk bezig met het opknappen en schilderen van de binnenkant van de kantine. Zodat we ook daar weer met een fris uiterlijk kunnen beginnen.

Daarnaast willen we natuurlijk zorgen dat b.v. alle begeleiding van de elftallen rond is en andere openstaande vrijwilligersfunctie ingevuld zijn. Daar hebben wij jullie hulp bij nodig. Dat is ook de reden dat we alle leden een enquête en begeleidend schrijven hebben gestuurd. Dank voor diegene die de moeite hebben genomen om deze in te vullen en terugkoppeling hebben gegeven. Helaas vielen de aantallen, ondanks diverse reminders wat tegen, maar voor ons toch een redelijk beeld om mee verder te gaan.

Wellicht geeft dit het gevoel weer wat bij de meesten leeft. We zijn allemaal corona moe! Maar we moeten volhouden en zeker positief naar de toekomst blijven kijken, dat willen wij als bestuur zeker doen. Zodra er weer meer mag, er ander nieuws te melden is, zullen wij weer van ons laten horen.

PS: dinsdag 9 maart is de online ALV, iedereen die zich heeft opgegeven zal z.s.m. een digitale uitnodiging ontvangen.

• TopParken

• B&G Catering