Investeren in de toekomst

Voetbalvereniging SV Harskamp heeft hoge ambities en investeert in de toekomst. Met gedurfde doelstellingen op zowel bestuurlijk als sportief gebied willen wij de komende jaren op hoger niveau gaan maar ook blijven voetballen. De steun van het bedrijfsleven is in dat streven onontbeerlijk.

Daarom is in 2021 de Businessclub SV Harskamp opgericht om financiële steun te verlenen aan voetbalvereniging SV Harskamp. Daarnaast is het belangrijk om ondernemers met elkaar in contact te brengen, zodat ze eventueel zaken met elkaar kunnen doen.

Het doel van Businessclub SV Harskamp is daarmee dan ook een verbindende factor te zijn tussen het bedrijfsleven en de voetbalvereniging, zodat beide partijen hier hun voordeel uit kunnen halen. Ondersteuning van de voetbalvereniging, zakelijke contacten en mogelijke business voor de leden.

Klik op onderstaande knop om de mogelijkheden van onze businessclub te verkennen.

Website businessclub

• B&G Catering